Klachtenprocedure Huidinstituut Karin

Huidinstituut Karin, gevestigd aan Veluwemeer 274 (3446 JD Woerden), neemt klachten serieus en heeft een klachtenprocedure die wordt gevolgd als je een klacht hebt over een behandeling en/of een product. Onderstaand lees je hierover meer.

Contactgegevens

Als u naar aanleiding van een klacht contact met ons wilt opnemen, dan kan dat via onderstaande contactgegevens.
Veluwemeer 274
3446 JD Woerden
Tel: 0348-704323
E-mail: info@huidinstituutkarin.nl

Klacht melden bij Huidinstituut Karin

Het kan voorkomen dat iets niet geheel naar wens verloopt. Ons advies is om je klacht aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of door het sturen van een email. Onze gegevens staan vermeld onder contactgegevens. Iedere klacht over een behandeling en/of product nemen wij serieus. Hierbij streven we om samen met jou naar een gewenste oplossing toe te werken. Waar nodig melden en bespreken wij de klacht met onze leveranciers. Iedere klacht leggen wij vast in onze administratie, zodat we altijd weten welke acties zijn ondernomen. In het geval er geen passende oplossing door ons wordt geboden dan kun je naar de geschillen commissie stappen. In dit geval dé brancheorganisatie en belangenbehartiger van gediplomeerde schoonheidsspecialisten in Nederland, ANBOS.

Benieuwd welke behandeling voor u geschikt is?